top of page
Divest Group -logo
Divest Group -logo

Divest Group täydentää liiketoimintaportfoliotaan hankkimalla 30 % Atlas-Mediasta

  • 28.9.2016
  • 1 min käytetty lukemiseen

Päivitetty: 28.12.2021


Atlas-Median logo ja Divest Groupin logo

Divest Group on hankkinut 30 % omistuksen Atlas-Mediasta. Atlas-Media on valtakunnallinen mediayhtiö, joka tarjoaa 21 kaupungissa lyhtypylväsmainontaa. Yhtiö on valitsemallaan mediasegmentillä yksi johtavista toimijoista Suomessa.


Divest Groupin toinen perustajajäsen Jari Vesanen lähtee kehittämään Atlas-Mediaa sen nykyisten pääomistajien Sami ja Tomi Piipposen kanssa.


”Minua ilahduttaa tässä kaupassa kaksi asiaa. Saamme konserniin kehittyvän mediayhtiön, joka tuo lisäarvoa nykyisiin liiketoimintoihin. Lisäksi Vesanen palautuu takaisin sorvin ääreen urheilubusineksesta, naureskelee Jari Kolehmainen, Divestin partner. Vesanen on toiminut viimeiset neljä vuotta superpesisjoukkue Kouvolan Pallonlyöjien toiminnanjohtajana, jonka ohella hän on Divest Group:n hallituksen jäsen.


Uusia ulottuvuuksia asiakkaille

Atlas-Media tavoittaa 3.400 mainospinnan avulla miljoonia kontakteja päivittäin. ”Atlas tuo uuden mielenkiintoisen elementin nykyisille asiakkaillemme. Aika harvalla liike-elämän palvelufirmalla on käytettävissään valtakunnallinen media. Tämä tuo mielenkiintoisia mahdollisuuksia Suomen Talousverkon ja DG Boosterin asiakkaille, vihjaa Jari Vesanen.


Atlas-Median nykyiset omistajat Sami ja Tomi Piipponen jatkavat yhtiön palveluksessa. ”Divestin myötä saamme leveämmät hartiat Atlaksen kehittämiseen. Kavereilla on vakuuttava kokemus liiketoimintojen kasvattamisesta. Uskon, että tämä järjestely mahdollistaa firman kasvattamisen seuraavalle tasolle”, päättää Sami Piipponen, Atlas-Median toimitusjohtaja.


Lisätiedot:


Jari Vesanen, Partner, Divest Group jari.vesanen@divestgroup.fi +358 50 591 3535


Sami Piipponen, Atlas-Media Oy sami.piipponen@atlasmedia.fi +358 400 558 744


 
 
 

1 kommentti


Guest
11 tuntia sitten

Onnittelut Divest Groupille ja Atlas-Medialle strategisesta yhteistyöstä! Tämä uutinen on loistava esimerkki suomalaisesta kasvuhalusta ja visionäärisyydestä. Yrityskaupat ja fuusiot avaavat usein ovia paitsi liiketoiminnan kasvulle, myös yrityskulttuurin ja brändi-identiteetin syventämiselle. Luovilla aloilla, kuten ulkomainonnassa, inspiroivan työympäristön merkitys korostuu entisestään. Pienilläkin asioilla on suuri vaikutus, kuten esimerkiksi kestävän kehityksen arvoja heijastavilla sisustusvalinnoilla. Mielenkiintoisia ideoita tähän löytyy esimerkiksi täältä.

Nykyaikainen työympäristö on paljon enemmän kuin vain toimisto; se on osa yrityksen tarinaa ja arvoja. Se on paikka, jossa luovuus kukoistaa ja innovaatiot syntyvät. Erityisesti digitaalisen ja ulkomainonnan kaltaisilla aloilla, joissa visuaalisuus ja viestintä ovat keskiössä, toimitilojen ilmeellä ja tunnelmalla on suora vaikutus henkilöstön hyvinvointiin ja työn tuloksellisuuteen.


Työympäristön psykologia ja luonnonmateriaalit


Tutkimukset ovat osoittaneet, että luonnonmateriaalien, kuten puun, käyttö sisustuksessa voi vähentää…


Tykkää
bottom of page